close
Zapytanie odnośnie produktu:

Imię i nazwisko:
Adres email:
Telefon:
Treść:
nashuatec sp5210 780_295 nashuatec mpc3502 780_295 develop ineo 501 780_295 develop ineo 600L 780_295 multiadit 1 easyoffice 1 campus 1
Documaster Multiaudit
Documaster Multiaudit

audyt - optymalizacja - redukcja kosztów

 
System umożliwiający obniżenie kosztów drukowania i kopiowania dokumentów. Optymalizacja drukarek oraz usprawnienie przepływu dokumentów.
Audyt i konsulting pozwalający na dopasowanie floty urządzeń do indywidualnych potrzeb Twojej organizacji.

Obniżenie kosztów druku

Konsulting i optymalizacja

Bezpieczeństwo

Documaster Multiaudit obniża koszty drukowania i kopiowania dokumentówpoprzez precyzyjne rozliczanie użytkowników. 
Ciągła kontrola kosztów sprawia, że organizacje są w stanie zaoszczędzić kilkadziesiąt procent na systemie drukowania i kopiowania dokumentów.

Documaster Multiaudit zbiera informacje o każdym wydruku, kopii, użytkowniku i koszcie, przypisując je w odpowiednie miejsce struktury organizacyjnej oraz do odpowiedniego urządzenia. Documaster Multiaudit dostarcza dane do analizy, audytu oraz optymalizacji floty urządzeń.

Menedżerowie mogą zarządzać prawami dostępu użytkowników do urządzeń(opcja) oraz monitorować jakie dokumenty drukują ich pracownicy.

Fazy optymalizacji

1 Audyt - analiza systemu wykonana przez Documaster Multiaudit.
2 Optymalizacja procesów oraz posiadanej floty urządzeń.
3 Konsulting w zakresie doboru urządzeń oraz oprogramowania.
4 Audyt ekologiczny - więcej...
5 Wdrożenie rozwiązania obniżającego koszty oraz podnoszącego efektywność.
6 Monitorowanie i zarządzanie flotą urządzeń.

Optymalizacja procesów oraz posiadanej floty urządzeń i konsulting w zakresie doboru urządzeń oraz oprogramowania

Najpopularniejsze raporty:

  • wszystkie prace,
  • liczba stron i koszt z podziałem na maszyny,
  • liczba stron i koszt na użytkownika,
  • wydruki użytkownika,
  • maszyny generujące największe koszty,
  • najbardziej obciążone maszyny,
  • najwięcej drukujący użytkownicy,
  • działy generujące największe koszty,
  • liczba wydruków na dział.

Zbierane informacje:

  • nazwa użytkownika,
  • nazwa dokumentu,
  • nazwa komputera,
  • IP komputera,
  • nazwa drukarki,
  • nazwa sterownika,
  • port drukarki,
  • nazwa domeny,
  • liczba stron,
  • liczba kopii,
  • mono/kolor,
  • czas powstania wydruku,
  • format papieru,
  • podajnik papieru,
  • rozdzielczość w dpi.

Główne zalety systemu:

  • zbiera informacje o każdym wydruku,
  • funkcjonuje niezależnie od producenta urządzenia, od typu urządzenia oraz rodzaju podłączenia,
  • posiada własną lub zewnętrzną bazę danych,
  • ogranicza dostęp do urządzeń (opcja),
  • rozlicza koszty wg miejsc ich powstawania,
  • cechuje się łatwą i szybką instalacją i konfiguracją,
  • jest skalowalny.

Rozwiązania Documaster: audyt druku - redukcja kosztów - kontrola wydruków

Chcesz obniżyć koszty drukowania? Możesz skorzystać z bogatej oferty Documaster. Mamy dla Ciebie kilka rozwiązań, które mogą mieć znaczny wpływ na koszty wydruku jakie ponosisz w swojej firmie. Marzysz aby obniżyć koszty druku w szkole albo na uczelni - Documaster Campus to rozwiązanie skierowane specjalnie dla Ciebie. Pamiętaj! Documaster to pełna kontrola wydruków. Documaster to również audyt drukowania.

 

 

Wszelkie prawa zastrzeżone EURO-OFFICE 2017